От Париж до Лондон на две колела - част 2 Аромати и отражения от Англия

четвъртък, 29 януари 2015 г. 23:30 Публикувано от Katia Panchenkova
Няма какво да пиша толкова тук - оставям ви да преджапате през забързания Лондон с неговите телефонни кабинки и вдъхновяващи пъбове, да ви посвирят улични музиканти в Covent Garden и да ви омаят ароматите на лавандула и прясно сготвена паеля на пазара  Borough. А след това ще хванем към пристанището на Ливърпул, за да пийнем по бира в Бийтълския бар Cavern club :)

Символът :)

Дали ще ме пуснат?

Свирня в Ковънт Гардън


Вече ми е все едно дали ще ме пуснат, тук си ми е добре при уличните музиканти, ти-ри-ри-ра

Интересно от какво ли е вдъхновен фонтанът?


Аз чакам, чакам вече час..

Много е важно да се огледаш в правилната посока ;)

Шареният град от сънищата ми

Така си е - в бирата е силата, а във водата - само бактерии!


I need Spain ;)







В прословутия бар

"Love is all, love is new
Love is all, love is you"

Готови да отплаваме за следващата дестинация?


0 Response to " От Париж до Лондон на две колела - част 2 Аромати и отражения от Англия"

Публикуване на коментар